AcouSoft

Frequently Asked Questions

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat iets niet helemaal naar behoren werkt of loopt. We hebben de meest voorkomende vragen en problemen proberen te verhelderen middels onderstaande FAQ.

Ik kan niet inloggen op de website. Wat gaat er mis?

  • Wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan door op deze link te klikken.
  • Andere problemen? Neem contact met ons op.

Ik zie niet de juiste applicaties onder mijn downloads pagina. Hoe kan ik toch de juiste krijgen?

Ik kom op een blanko of pagina met foutmelding uit. Wat moet ik doen?

  • Stuur ons een mail d.m.v. het contact formulier op de contact pagina. Vermeld duidelijk wat u deed tot u bij de foutieve pagina uit kwam.
  • Als het haast heeft kunt u ons direct bellen.

Mijn profiel gegevens zijn onjuist. Kan ik deze wijzigen?

  • Uw voor-, achternaam en e-mail kunt u zelf wijzigen op deze pagina. (Bent u ingelogd?)
  • Overige wijzigingen aan gegevens dient u per mail aan te vragen.

Ik download iets maar het bestand is mogelijk onveilig. Wat moet ik doen?

  • Deze foutmelding verschijnt als een programma net vrij is gegeven voor publiek.
  • U kunt deze fout omzijlen door de volgende stappen te doorlopen.
    • Internet explorer: In dit geval moet er gekozen worden voor Acties -> Meer opties weergeven -> Toch downloaden/uitvoeren.
    • Overige browsers: Sta het downloaden van het bestand eenmalig toe