Frequently Asked Questions
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat iets niet helemaal naar behoren werkt of loopt. We hebben de meest voorkomende vragen en problemen proberen te verhelderen middels onderstaande FAQ.[/vc_column_text][vc_toggle title=”Ik kan niet inloggen op de website. Wat gaat er mis?” style=”default” color=”Default” size=”md” open=”false”]
- Wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan door op deze link te klikken.
- Andere problemen? Neem contact met ons op.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik zie niet de juiste applicaties onder mijn downloads pagina. Hoe kan ik toch de juiste krijgen?” style=”default” color=”Default” size=”md” open=”false”]
- Neem contact met ons op.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik kom op een blanko of pagina met foutmelding uit. Wat moet ik doen?” style=”default” color=”Default” size=”md” open=”false”]
- Stuur ons een mail d.m.v. het contact formulier op de contact pagina. Vermeld duidelijk wat u deed tot u bij de foutieve pagina uit kwam.
- Als het haast heeft kunt u ons direct bellen.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Mijn profiel gegevens zijn onjuist. Kan ik deze wijzigen?” style=”default” color=”Default” size=”md” open=”false”]
- Uw voor-, achternaam en e-mail kunt u zelf wijzigen op deze pagina. (Bent u ingelogd?)
- Overige wijzigingen aan gegevens dient u per mail aan te vragen.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik download iets maar het bestand is mogelijk onveilig. Wat moet ik doen?” style=”default” color=”Default” size=”md” open=”false”]
- Deze foutmelding verschijnt als een programma net vrij is gegeven voor publiek.
- U kunt deze fout omzijlen door de volgende stappen te doorlopen.
- Internet explorer: In dit geval moet er gekozen worden voor Acties -> Meer opties weergeven -> Toch downloaden/uitvoeren.
- Overige browsers: Sta het downloaden van het bestand eenmalig toe
[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row]